Dag lieve KNUFFELBEER

Fraggle (Famous Fraggle from Muskoka Dream's)  08/04/2005 - 12/08/2020

Onze grote knuffelbeer hebben we vanmiddag laten gaan. Wat zullen we hem enorm missen en wat hij heeft hij mij veel gegeven. Het laatste wat ik hem kon geven was een waardig einde.

Mijn steun en toeverlaat... Grote vriend van Maartje. Hij was dol op kinderen en op pups. Jarenlang onze roedelleider die met zachte poot ferm naast mij stond en met mij nieuwe aanwinsten opvoedde.Fraggle was altijd de rust zelve. Altijd stabiel. We hebben enorm veel lol gehad met onze reisjes naar het buitenland. Showen, dat heeft hij mij geleerd. Als hij er moest staan, dan stond hij daar ook. Nederlands kampioen geworden, gepresteerd op de Winner, Crufts, Europese shows, enz... Fraggle zorgde ook goed voor zijn roedel. Zo jatte hij vaak eten van het aanrecht, niet voor hemzelf, maar voor Mystic en Erin.

Fraggle was een stoere bink met een geweldig hart.... En gehoorzaam... Ja ja een Beagle!! Samen gehoorzaamheidstrainingen tot op het hoogste niveau gelopen..... mijn vriendje, mijn eetmaatje, mijn freggeltje

Nu heb je rust en hoeft je hartje niet meer zo hard te werken... Zoek Mystic, Geable en Branko maar op daarboven. Jullie zijn met jullie 4-tjes nu voor altijd samen. Met je beste vriendjes verenigd. En denk eraan. GEEN ruzie met Hampton en Erin

 

Dag lieve knuffelbeer, dag lieve Fraggle. Bedankt dat ik van je mocht houden en genieten. Dank Petra voor het toevertouwen aan mij. We hebben ruim 15 jaar van hem mogen en kunnen genieten.

 

"Maak muziek en lach, zorgen voor een andere dag.

Zingen doen we vlot in de Fragglegrot.

Werkers opgelet, anders heb je morgen pech.

Zingen doen we vlot in de Fragglegrot.”

  • Nederlands Kampioen
  • Nederlands Veteranen Kampioen
  • Veteranen Winner
  • Europa Jugend Sieger 2006
  • Belgian Junior Winner 2006
  • Crufts qualified 2007
  • Crufts qualified 2014