Een TOP Pinksterweekend

Twee shows en drie titels rijker na een heerlijk weekend. Een TOP weekend dus voor onze Nola. 

Omdat veel shows niet zijn doorgegaan door de pandemie hadden we niet veel tijd meer om onze Nola Jeugdkampioen te maken. Dus als er twee shows in één weekend georganiseerd worden, dan moet je natuurlijk wel mee doen.

 

Dus zaterdag vertrokken mams, ik en Nola naar Gorinchem voor de Holland Cup. Een zeer slecht georganiseerde show, bleek achteraf. Ik moest zelfs ineens invallen als typiste. Ook de ring waar mams werkte begon een uur later en iets te drinken krijgen was er niet bij.... 

 

Gelukkig ging de show voor Nola wel enorm goed en werd ze beloond met een 1e Uitmuntend, CAC, Beste Teef, Beste Junior en BESTE VAN HET RAS.

Hiermee kreeg ze ook de Holland Cup Junior Winner'22 titel en Holland Cup Winner'22.

Op zondag hadden we een rustdag. Maar op tweede Pinksterdag vertrokken we weer in alle vroegte naar Gorinchem voor de Pinkstershow van de 100-jarige KC Arnhem. De club waar het voor mij allemaal begonnen is!

 

Vandaag bleek het wel beter verzorgd. Mams moest weer helpen, maar gelukkig mocht ik mij echt alleen bezig houden met Nola en verder andere honden/rassen bekijken.

 

Nola was al vroeg aan de beurt en liep super. De Ierse keurmeester was weg van haar en beloonde haar met 1 Uitmuntend, CAC, Beste Teef, Beste Junior en BESTE VAN HET RAS.

 

Later op de dag moest ik, zoals gewoonlijk, naar de erering. In ruim elf jaar is het mij één keer gelukt om met Edo voorgeselecteerd te worden. Meestal kijken de rasgroep keurmeesters niet eens na mijn ras om. Dus enorm trots en zeer verbaasd, maar wel gelukkig dat ik vandaag met Nola bij de BESTE ZES van de rasgroep werd geselecteerd. Een unicum voor mij en een mooie toekomst voor onze jonge Nola.

 

En door de CAC en haar jeugdpunt vandaag, werd ze ook nog eens NEDERLANDS JEUGD KAMPIOEN.

 

Wat een genot om met dit hondje te showen Ze vindt het zelf enorm leuk, vindt alles eromheen grappig en is super sociaal. Op naar de verdere toekomst!